Et alsidigt tømrerfirma med 100 års erfaring

NHH Service hjælper dig, så du har mulighed for at fokusere på din kerneopgave. Vi tilbyder:

Skræddersyet kundeservice

NHHs specialuddannede kundeservicemedarbejdere er altid klar til at bistå med hjælp. Afdelingen har to hovedfunktioner: At yde en omgående og udstrakt service til private virksomheder, den offentlige sektor, rådgivere og borgere samt opfølgning med NHHs 1- og 5-års kvalitetssikring og eftersyn på byggeopgaver.

Tømrer- og snedkerarbejde

Vi udfører alle former for tømrer- og snedkerarbejder på højt fagligt niveau inden for vedligehold, nybyggeri og bygningsrenovering – uanset om der er tale om mindre eller meget store komplekse opgaver.

Service & Vedligehold

Vores ekspertise inden for service og vedligehold dækker alt indenfor tømrer- og snedkerområdet lige fra faste rutiner til specielt tilpassede løsninger til industri, institutioner og beboelse. Vi leverer faste vedligeholdelsesrutiner af bygninger inden for industri, institutioner og beboelse. Hver enkelt løsning kan skræddersyes, så den passer den enkelte kundes behov. Derudover kan vi rykke hurtigt ud, hvis der er sket akutte skader.

Facility management

Vi har også mulighed for at tilbyde Facility management-løsninger med  tømrer- og snedkeropgaver. Vi har blandt andet løbende opgaver for Boligselskabet AKB, Ejendomsselskabet Mitco, ATP Ejendomme, Boligselskabet DAB, Holmegårdsparken, GEA Niro og Ferring m.fl. hvor vi stiller en tømrer eller snedker til rådighed for dem. De har således outsourcet opgaven om varetagelse af de daglige reparations- og vedligeholdelsesopgaver til os. Det er en del af vores Facility management-koncept at tilbyde vores kunder, at kunne håndtere sådanne opgaver, således at de kan fokusere på deres kerneforretning. Vores serviceafdeling tager sig ligeledes af de afsluttende efterarbejder på større byggerier. Desuden råder vi over et af landets mest avancerede snedkerværksteder, som udfører en lang række specialopgaver.