Vision, mission og værdier
Vision
NHH Service skal være den foretrukne Faclity Service leverandør af reparation- og vedligeholdelsesopgaver i form af tømrer-/snedkerarbejder i Københavnsområdet.
Mission
Igennem optimal service, set i forhold til tid, kvalitet og omkostninger for NHH Service’s kunder, er det NHH Service’s ønske, at NHH Service opleves som en organisation af troværdige, fagligt kompetente personer, der leverer en høj kvalitet indenfor den aftalte tid og pris, hvorved bidraget til virksomhedens kunder som minimum lever op til deres forventninger.
Værdier
Kvalitet
Vi lægger vægt på at levere den bedste kvalitet i den håndværksmæssige bearbejdning af træet og alle dets former for anvendelse. NHH Service følger udviklingen inden for tømrer- og snedkerfaget nøje.
Det betyder anvendelse af de nyeste teknologiske hjælpemidler og moderne styringsværktøjer.
Ordentlighed
En præcis overholdelse af tidsfrister er ofte en afgørende faktor for bygherren og hans rådgivere – ganske enkelt fordi tid er penge.
NHH Service har de nødvendige ressourcer og erfaringer til at kunne styre og gennemføre et hvilket som helst byggeprojekt – uanset størrelse og kompleksitet. Nøjagtigt som det har været aftalt på forhånd – både med hensyn til tid og penge.
En aftalt pris fra NHH Service er altid seriøs og reel – uden senere overraskelser. Det resulterer ofte i et fortsat samarbejde med bygherren – gennem mange år.
Kreativitet
Vi er vant til at arbejde med projekter, der kræver særlige kompetencer eller hensyn. Vi tænker utraditionelt og finder alternative løsninger, når der er behov for det.